Wednesday, February 27, 2008

Berita ari Kanowit


1. Bepilih Parliament


Ngenatai ka pengaga ati ngagai YB Aaron Dagang, laban ti udah menang di darat ngetan ka penduduk MP ba sitak Kanowit. Arap ka YB AAron sepenggal da ngatur pemansang Infrastruktur, human capital, Ekonomi, Education sereta Unity ba sitak Kanowit.



Berita ari Borneo Post: YB Aaron Dagang di apit YB Datuk Gramong Juna, Alex Vincent serta bala penyukung ari parti politik pengudah Pegawai Pilihanraya Mr. Herman Uluk mansut ka berita nadai calon ngelaban



Berita mit ari Eastern Time: YB Aaron di sagu bala penyukung iya, pengudah menang di pantai Parliament Kanowit



Berita ari Eastern Time: Orang di Belakang Tuai-Tuai Politik di Kanowit maya Ngantung nama Bepilih Parliament kena 24/2/2008




2. Rumah Kemarau Ranan

Ba pun bulan 2 tu tadi, Rumah sida tu kena tuntung penusah angus rumah serta abis sekali reta tengkira. Penusah tu nyadi tentu iya bepun ari tali api tau ka sebarang sambung wire. Kelimpah ari tali karan, penusah ti baka tu mega tau nyadi ari dapur gas enti kelalu lama di teju ngangat ka utai di panduk kitai.

Ngenatai ka penyinu ati ngagai sida tu serumah, lebih agi ka bala Ipar Jimmy Selan


6 comments:

Anak Rassan said...

Apai Enduq,

Kasih ga ninga penusah ke nuntung sida. Nya meh kebuah ''BN menang di darat'' sampai diatu rumah sida nadai datai bekalan air.
Bakani meh bomba ka nulong madam ke api?
Nasib sida datai jalai , ti baka kitai di machan din. ti angus ambil sehelai sepinggang aja tinggal.

Manah amai laman nuan tu apai enduq.

ari,
Anak Rassan, Machan Kanowit

Apaienduq said...

Ohhh nuan nuan Evelyn, terima kasih ka penemuai nuan. Nasib ga nuan bisi mansa, dini alai nuan diatu? Ukai nama nadai tentu ingat, ingat mimit mimit ka Lindaq, Senior, Dora, Pasang emmmmm engka Punai kini.

Haaaaa bisi aku mansa blog nuan tadi, sigat amat apai tuai enggau indai tuai bediri enggau nuan ba gambar nya!!! Salam ka seduai iya meh.

Anak Rassan said...

ApaiEnduq,

Nama ke disebut nuan nya menyadi aku. Udah berumah tangga magang, engka beserebak enggau nuan. Sida diau di SIbu & Miri.

Pulai meh ke pengigat nuan.Laban ari bc pengigat ke lama damping agi kaul kitai bangsa.

Pls comment.

Apaienduq said...

Aku jampat laban ngelala apai seduai indai ba gambar tang aku enda nemu ni bagi nuan. Dini nua diatu deh? Salamngagai sida apai nuan !!!

Anak Rassan said...

ApaiEnduq,

Anang nyalah ke aku, ti aku ngumbai diri lama udah ninggal ke menoa.

Sida Engsangai Senaun (Dara Machan) & Uchu Amsam nya Junior aku ari SRK NG MACHAN & SMK KANOWIT.

Semak 10 taun udah diau di KL ditu, nyambung sekula sereta gawa ditu.

Tang bc berita manah ga, enda lama da aku pulai ke menoa enggau kami sebilik taun baru nyin ila lalu nguji ngidup ke diri di menoa diri empu enti nadai penanggor.

Bah, sapa nuan ke bendar deh?

Pls. comments.

Apaienduq said...

Emmm amatmanah meh berita ari nuan nya arap ka ulih transfer gawa ke Sarawak mega. Jampat aku nganu nuan laban udah sekula nuan kerja di KL nadai sekali sekala betlng ngangkat ka Machan... nadai hal nya pekara ti udah. Belabuh ari diatu, "segulai, Sejalai & Sepenemu" meh kitai ngemansang ka Machan ni ke ulih diri.

Haaaa Anak Rassan, uji giga meh sapa aku "aku tu uchu aki nuan" enti enda nemu minta saup Uchu Ansam nuan!!!!